Saturday, February 25, 2012

Petites choses qui font le bonheur.


Izgubljeno vrijeme
Pred ulazom u fabriku
radnik se odjednom zaustavi
lijepo vrijeme bijaše ga cimnulo za rukav
i kako se okrenuo
pogleda u sunce
crveno i okruglo
tek probuđeno iz neba dubokog
i namignu mu
onako srdačno
Zbilja drugar Sunce
zar ti se ne čini
ipak malo glupo
po ovakvom danu
rintati za gazdu?      
Jacques Prevert

U pauzama između ljenčarenja, uzimanja knjige u ruke i ostavljanja iste na stolu u roku od 10 minuta, traženja inpiracije za bilo šta, sjetim se napisati post. Predugo, o predugo je prošlo, kilometri i stoljeća (poeta u meni nikad ne miruje). Nisam imala volje izlaziti i ganjati ljude po ulicama, nekako sam blue ovih dana. A samoj sebi to ne želim dopuštati jer nemam zbog čega biti, živa sam, zdrava sam, imam hrane, vode i čokolade. Kud ćeš dalje, to je sreća :)

Uglavnom, shvatila sam (sad ne dolazi neko wow otkriće, odmah upozoravam) kako je ovaj svijet zatrovan tehnologijom, površnošću i ostalim idiotizmima modernog doba. Super je društvo u kojem je sreća imati 100 notifikacija na fb dnevno i nositi markiranu odjeću ne zbog same odjeće nego dokazivanja da kod tebe vrijedi ona "ima se, može se" -.-  ježim se kad skontam dokle smo došli. Nije to sreća. To je paćenje.
Eh, sad, neću da ispadnem licemjer. I ja volim i fb i 9gag i sve ostalo što vole mladi (hahaha) ali pametnije je provesti dan radeći nešto produktivno, kreativno, pa makar i učeći nego gledajući ko je šta objavio, koliko lajkova ko ima i gledajući šta je novo na hot page-u. Želim promijeniti neke stvari.  Odsad sam u potrazi za potpunom srećom. Opucala me luda pa sam sad u fazonu- mijenjaj sebe ako želiš promijeniti svijet. Uh. 

Dakle, potpuno ličan i sebičan post, ali opet, kod streetstyle blogova ne volim hladnoću kojom odišu, samo outfiti, ljudi i slike. Nema tu one toplote i osjećaja čudne povezanosti s autorom koju volim kod ostalih blogova. Zato će moj blog biti mix toplog i hladnog. I eto, za one koje žele više znati, prijevod naslova posta je: Sitnice koje donose sreću. Nisam ih htjela nabrajati jer svako ima svoje sitnice, a moje su samo moje :)






What a wonderful world.
Saby-







7 comments:

  1. I onda ti meni nešto kažeš za moj post, pa ovo je onako direkt iz srca došlo :D
    Sviđa mi se, i moram se složiti sa tobom. Potpuno sam u fazonu menjanja sebe i potrage za stvarima koje me istinski ispunjavaju, čine srećnom, zadovoljnom, ispunjenom, a onda će tu energiju osetiti i drugi i ko zna, možda i njih inspiriše na neke promene... Večiti optimista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, da sad razgovaramo uzivo, podigla bih ruku i trazila high- five :D

      Delete
    2. Hahaha, ali pošto se družimo u ovom virtuelnom svetu, imaš online high five od mene :D

      Delete
  2. odličan post, potpuno se slažem...
    i jako me uveselila ova pjesma gore, obožavam preverta :)


    čitam...

    Matea^^

    ReplyDelete
  3. e zbog bas zbog toga se meni svidja novi blog talas koji polako raste, a propagira jednostavnost, ali kreativnu i kvalitetnu. imati manje stvari, ali divnih stvari koje ces imati godinama, a ne bezumno gomilati. svidja mi se tvoj pogled na ulicni stil, sa ulica, a ne na ljudima koji diktiraju modu iz fotelje ili limuzine :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u stvari neki od njih je diktiraju, a neki je prosto slepo prate...
      u svakom slucaju lako im je :)

      Delete
    2. bas ti koji misle da su pojam originalnosti i stila su oni nezanimljivi. Stil nije u ekskluzivnom Chanelu koji za tebe odaberu stilisti i pojavljivanjima na eventima (i diktiranju mode iz fotelje, kako i sama kazes), nego u umijecu kombinovanja ne- marki za cool izgled :)

      Delete

Njima sam interesantna: