Sunday, February 12, 2012

Green apple diaries.


This is the way that we love, like it' s forever..


Ove fotke su mi tako drage, ne znam ni sama zašto, jednostavno su mi prirasle srcu. Po pozadini se vide da
 nisu napravljene u skorije vrijeme :) Rado bih pisala o svemu i svačemu ali inspiracija je pobjegla  i odbija se vratiti (vjerujte mi, čim se vrati, dosadit ću svima naklapanjima i filozofiranjima).

Mirela. Volim opuštene outfite, a i patim na karirane jaknice. Ubitačna kombinacija.

Merima. Čitav outfit je obično neobičan, a torbica daje poseban  šarm


Amila. Kako sam se obradovala kad mi je rekla da je i ona blogerica. Ovaj šal je jedan od najljepših koje sam vidjela u posljednje vrijeme, jednostavno zrači nekom toplotom



Malo sam rotirala fotke, malo razgibavanja vrata valjda neće nikome škoditi :)

Do  what you like, like what you do.
Saby-


1 comment:

Njima sam interesantna: