Sunday, February 5, 2012

Idila.

Stanje elementarne nepogode. Trebaju nam veliki uzvičnik i veliki upitnik. Bar danas je bilo jako lijepo šetati, djeca, a i oni malo stariji, uživaju u snijegu, veliki park je okupljalište skijaša, boardera, sankaša (ako ta riječ postoji) iako mi je žao onih osoba koje su odsječene i ugrožene. Iskreno se nadam da će i njima biti bolje sljedećih dana. Sarajevo izgleda PRELIJEPO, a tek onaj osjećaj kad hodate ulicom, a ne trotoarom... I kad uđete u BBI centar da popijete čaj, a na četvrtom spratu ima mjesta. Unbelieveable. 


Eh, da ne dosađujem, par fotkica (ostala sam dužna još nekoliko starih fotki. doći će i njihovo vrijeme) :










( kad god pročitam/čujem komentare na snijeg, snjegoljupci kažu: "Nek' pada, munara mu mjera bila")




... i naravno, Sarajlije drže do svog stila čak i u ovakvim (ne)prilikama mada danas nije bio baš produktivan dan...

Selma. Torba i bunda super funkcionišu- bar meni, naravno.

Nejra. Šal mi je privukao pažnju, a i "tufnice" na jakni su preslatke


Teresa. Kaputić...

Minja. Šareno i veselo.

Nerma i Dunja. Fotka  nije najkvalitetnija, ali da ste ih vidjeli uživo, bilo bi vam jasno zašto su cool :)


 
Napravite šoljicu  finog čaja, pogledajte dobar film, uživajte.
Saby-
                              




















No comments:

Post a Comment

Njima sam interesantna: