Saturday, February 4, 2012

HERE WE GO...



 Putovanje od hiljadu milja počinje prvim korakom. - Konfućije

Moj profesor likovnog ( genije) kaže da je ova filozofija previše otrcana. Da se razumijemo, jeste, ali sam sigurna da je svima bar jednom pala na pamet kad bi započinjali nešto novo.


Zovem se Sabaheta, danas sam napunila 16 godina i danas počinjem voditi ovaj blog. Živim u Sarajevu, opsjednuta sam ljubičastom bojom, volim skicirati odjeću i maštati da cu jednog dana biti velika, talentovana dizajnerica, vječito plutam između optimizma i pesimizma ( kao i svi ostali), nemam baš tone odjeće i šminke  ali fascinirana sam street style fenomenom, raznolikošću i šarenilom koje možemo vidjeti na ulicama skoro svakog grada na svijetu. 


To nas dovodi do bloga. Ta- da- da- daam. Nema se tu šta posebno reći, ja znam da i u šeher Sarajevu ima originalnih i kreativnih osoba koje ne moraju patiti za trendovima i brandovima, a opet su super obučene i izmame poglede i osmijehe na ulici. Rijetka su vrsta, ali postoje. Eh, moj zadatak će biti da ih pronađem. Potrudit ću se :) ali čim se vrijeme malo popravi. Danas je u Sarajevu proglašeno stanje elementarne nepogode...


Osim street style- om, nekad ću se pozabaviti ljepotama i dešavanjima u Sarajevu, ali i sitnicama koje mi budu na srcu i papiru.


I da, MORAM zahvaliti svima - ima ih previše- koji su, kad sam im rekla da ću napraviti blog, rekli: " Ima da mi daš link.I fotkaš me, naravno." Pa eto, hvala vam. Iz dubine moje plitke duše :)


( Nadam se da niko neće zamjeriti na kvaliteti fotografija. I na tome ću poraditi.)


Ove su s početka sedmice. Ta divna vremena kad nam je najveći problem bio što ćemo uprljati čizme...






Andrea. Jednostavna i chic. Za njom sam trčala, ali sam ju na kraju ipak uspjela fotkati. Vrijedilo je :D





Lil(l)y. Po njenom naglasku bih rekla da je Australka, ali ne smijem garantovati. Taako mi se sviđa zaigranost uzoraka, a cipelice su tako zanimljive- ova mala bijela pjegica je ustvari konj.





Ninela. Iako mnogi bježe od leopard ili bilo kakvog životinjskog uzorka, ova bundica je dovoljno primjetna ali i  dovoljno prikladna za šetnju gradom.


Uživajte u snijegu i zimskoj idili. Zanemarite  elementarnu nepogodu, ofc.
Saby-

2 comments:

  1. I ja ti zelim da budes to sto mastas, a jos si mlada i sve je moguce.
    Citam sta pises i jako mi je sve slatko.
    Za Sarajevo sam cula od jedne moje dobre prijateljice koja je studirala tamo, da su svi jako moderni, a po tvojim slikama se sve to i vidi.
    Hvala ti za clanstvo!!

    ReplyDelete

Njima sam interesantna: