Tuesday, February 7, 2012

Sasvim običan dan.



No hard feelings za kvalitet slika. Ove su s početka sedmice (one koje tek sad stižem objaviti, iako su ostale još 2- 3 s mobitela) i eto... mogla bih sad filozofirati o dosta stvari, ali nema svrhe. Najljepše stvari su najjednostavnije. U nedorečenom ima neke mističnosti. Hahaha filozofiram. Prestajem :)

Moja draga Azra. Volim ovu kombinaciju boja .

Lejla i Elma. Kaputi :)

Azra. Zašto mi je zapala za oko? Jednostavna, neopterećena,  nekako kao zimska verzija hipija.


Merjem. Malo boje u silnom gradskom crnilu, sivilu, eventualnom smeđilu...


Đula. Slatka studentica.
Edina. Broš sam pokušala lijepo izrezati i uvećati na svaki mogući način ali ne ide. Uglavnom , the devil is in the details.


Imam veeeliki problem s ljudima u kadru. Photobombing level: Sarajevo.
Potrudit ću se poboljšati sve.


Live, love, laugh.
Saby-







4 comments:

  1. aaaa kako me obradovao tvoj blog!!! baš nam je trebao jedan street style blog i iskreno se nadam da će ovo prerasti u nešto veliko , stavila sam te na svoju blog listu pa se nadam da će to pomoći bar malo :D ako imaš bilo kakvih pitanja i ako mogu bilo kako pomoći samo mi se javi na mail, iii hoćeš i mene slikati kad dođem u Sa? ja ću se ono ofirno najaviti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. zahvaljujem od srca, nemaš pojma koliko mi sve ovo znači :D ja živim za subotu da vidim šta sve spremate na LM-u, nadam se da ćemo se bar pozdraviti. a za tebe i tvoje outfite ni jedna veeeliki post ne bi bio dovoljan ;)

      Delete
    2. odgođen nam je lucky market zbog vremena pa će nekad početkom marta biti, napraviti ću ja obavijest na svom blogu i svakako te očekujem onda! :D

      Delete
  2. super su cure i Đula ima one čizmice iz Alpine ja mislim.. i dalje plačem što nisi imali moj broj tako su dobreeee..

    ReplyDelete

Njima sam interesantna: