Sunday, June 3, 2012

Oh, darling. Simplicity is the key.


Shvatila sam da moram početi mnoge stvari. Posvećivati više pažnje ovom blogu npr. Ah, izvući ću se na onu famoznu- škola ubi, samo čekajte da počne raspust :)


Dotad: 


Lamija. 







Džana.



Voljela bih još filozofirati, stvarno, ali Bohrov model atoma i Darwinova teorija će se uskoro udružiti i ubiti me ako im ne posvetim malo pažnje. Za kraj, jedna wannabe inspirativna (ko prepozna odakle je, ima od mene jedno veeeliko  'you, sir, are great' :)










12 comments:

  1. nadam se da ćeš se brzo riješiti te škole i napraviti još more stylish fotki! :D

    ReplyDelete
  2. Plava haljinica kod Lamije je<3
    I cvetne pantalonice su mi preslatke:*

    ReplyDelete
  3. Lancic i haljina su super.

    ilvana :-*

    ReplyDelete
  4. Apsolutno se slazem, sto se skole tice. Uskoro pocinje ludilo, u svakom smislu :D

    ReplyDelete
  5. Devojka sa prve slike je bas divna, a tek cvetne pantalono kako su dobre!!

    ReplyDelete
  6. Baš da vidim šta će ti izgovor biti kad završi škola :P.

    To je iz nekog filma, garant, al nemam pojma kojeg. Proguglat ću nakon što ti ostavim komentar :D.

    I meni se sviđaju cvijetne hlače, al imam osjećaj da će ih pola grada uskoro imati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh, imaš li neku ideju? meni polako ponestaje izgovora :P Garant je iz filma. Eto, pokušat ću uslikati svaku osobu koja bude imala ove hlače, pa ćemo vidjeti :)

      Delete
    2. Imam, da budeš redovna i da ne ih ne izmišljaš :P. (Inception, hoho :D.)

      Delete
  7. great post sweety, would you like to follow each other?:)

    http://preciouslovestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for stopping by, I hope you also like the rest of the posts :D

      Delete
  8. Inception, naravno!
    Odličan quote, meni je na prvu bio malo gonewiththewindovski (možda zbog ovog darling).

    ReplyDelete

Njima sam interesantna: