Monday, July 16, 2012

Petak u 49 riječi.


Uputa 1: Zanemariti prvih 20 sekundi, iritiraju do bola.
Uputa 2:  Uživati u preostalih  3 min 24 sec. (Valjda.)


Petak. Planovi. Nadanja.  Amina. Ja. Izložba. Kriterion. Tramvaj. Slova. Šarenilo. Sarajevo. SFF. Kriterion. Iznenađenje. Izložba. Crteži. Skice. Filmovi. Citati. Wow. Polumrak. Fotoaparat. Baterije. Smrt. Ponovo. Frustracija. Amina. Spas. Pomoć. Znakovi. Ohrabrenje. Beskonačnost. Baščaršija. Sokaci. Šaputanja. Ideje. Cigla .Cvijeće. Sajam. Knjige. Maštanja. Street style. Sladoled. 

Petak. Sreća.







































Zanemariti totalno random oblik/figuru u staklu. Hvala.










5 comments:

  1. Replies
    1. Zahvaljujem, prenijet cu suknji komplimente :DD

      Delete
  2. Opala, Romwe suknja? :)

    Super ti stoji!
    Nisam znala da na izložbama daju da ovako uslikaš slike :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oo da, Romwe je :D Hvala puno.
      Ni ja zaista ne znam kako nam je uspjelo, mozda smo im se svidjeli.. ali ja znam da se meni izlozba svidjela :)

      Delete
  3. Suknja ti je prelijepa :). Ne bijah na izložbi, Kriterion nešto izbjegavam, pogotovo jer nisu ono što su prvenstveno trebali biti - kino.

    ReplyDelete

Njima sam interesantna: