Monday, May 21, 2012

Shame on me. Seriously.

Odakle da počnem? ... hmmm... I' m alive?


Nije me bilo dva mjeseca i jedan dan, just for the record. Neću tražiti opravdanja i izgovore, jednostavno me nije bilo. Sad sam tu. One divne osobe koje bi naišle i svaki put pročitale onaj naslov 'Hey, you' i onaj predivni citat, mogu misliti kako ste se osjećali, a kako se sad osjećate. 
Dosta se stvari izdešavalo (AFOS, nemojte pokušavati skontati), što dobrih što manje dobrih (uvijek sebi kažem da sam premlada da se žalim na bilo šta, a pogotovo da za nešto govorim da je loše). Ipaaaak, koliko god da znam da su blogovi online dnevnici i da tu ustvari trebam pisati o sebi, svom malom životu bla bla itd, jednostavno ne mogu. Nije mi još pukla ta barijera da mogu da se oslobodim. A nije stvar u tome da se ne znam izraziti. Don't get me wrong, ne želim ispasti neskromna, ali sam dobijala nagrade za literarne radove i eseje. Možda je stvar u tome što su inače streetstyle blogovi nekako hladni  i imaju neku čudnu dozu rezervisanosti prema ne znam ni ja čemu. Trudim se da to poštujem, ali opet se zgražam ideje da odete na nečiji blog i zapuhne vas sjeverac pa pomislite: emocionalni Sibir. Blah. Čekajući bolja vremena...


Dočekasmo li ih?


Uglavnom, razmišljajući o blogu tokom ovih dva mjeseca i jedan dan, shvatila sam da nemam NIJEDNU sliku sebe. Inače mrzim fotkanje ako sam ja model ( ako se ta riječ može upotrijebiti u mom slučaju), nemam puno slika sebe, ali morate vidjeti kako izgledam, ne zato što sam wooow, nego zato jer znam kako je kad se gledaju samo riječi i slova na ekranu, onda sve to dobije novu dimenziju kad se može povezati s nečijim likom. 


Ne sjećam se datuma, samo znam da sam išla gledati Titanic 3d (nisam zaplakala, bravo ja :). Bila sam totalno u fazonu školarke, ali ne primijeti se, jel' da?



Večer kad je Adna (koju isto vidite) proslavljala rođendan. Divna su to vremena bila...

Eh sad, šta ste mogli vidjeti na sarajevskim ulicama u posljednjih dva mjeseca i jedan dan ? :)
Ova dva stajlinga su mi jako draga jer su jednostavna, lagana i pomalo vintage.
Osim toga, od ovog posta uz lookove možete vidjeti i slike koje mi pomažu da napišem i uokvirim jednu malu lijepu streetstyle priču.


Stefania. 





Dženana. Priznala mi je da je većina stvari na njoj iz maminog ormara. Voljela bih naići i na gospođu mamu  nekad :)


Od mene za danas dosta. 

Shoot for the moon. Even if you miss, you'll land among the stars.
PurpleFreak -
 

                                          








     

1 comment:

  1. Pa dobro si se sjetila vratiti :). Budi malo češća sad, lijepo je vrijeme, ulice puna cura :D. Stefania je divna.

    ReplyDelete

Njima sam interesantna: