Sunday, March 11, 2012

A beautiful Sunday morning.




U nedeljuuuu kad se tuga odmaraaa
U nedeljuuu nebo vrata otvaraaa

Kad god čujem "nedjelja" počnem u sebi pjevati pjesmu "U nedelju" Marije Šerifović, a inače znam samo gore navedeni dio pjesme. I to još napuklim glasom, jer boljeg nemam. Šmrc :/
Šalu na stranu, nisam veliki ljubitelj nedjelja, pogotovo kad se sve od prethodne sedmice skupi u taj jedan dan, a još sutra ponedjeljak i škola i novi val lekcija, obaveza i generalno smaranja, a ni prethodnu sedmicu nisam raščistila. Ali eto. Let's be positive. U nedjelju volim ranije ustati da mi dan ne ode skroz ni u šta, šolja čaja da se razbudim, prebacim se na fast forward mode i idemo. Veni vidi vici. U slobodnom prijevodu: Dođoh vidjeh pobjegoh :D

Danas s vama dijelim jedan look koji je još od Lucky Marketa, ali kako je svjetlo bilo "preeedobro" i kako se baš mogla napraviti "preedobra fotografija" , ja, zajedno sa svojim malim Rumenkom (moj crveni digitalac), gubila sam bitku s osvjetljenjem. A onda je bilo: Emina to the rescue! Jučer sam tek skontala da sam dobila fotke a danas idu u širu javnost :)






Ovo je Selma, predivna je od glave do pete: šeširić, torba, kosa, oči, you name it she's got it :)
Uživajte u slobodi nedjelje.
Saby-




5 comments:

  1. Outfit je super - dopada mi se majica :)

    Sto se tice nedelje, totalno te razumem... Ja se nedeljom probudim u 8h (umesto u 6h kao radnim danima) i priustim sebi izlezavanje uz komp i kafu do 11.30h i onda se bacim na posao)
    Ne znam sta cu pre... :(

    ReplyDelete
  2. Styling za 5!

    izgledaš super, i drago mi je da nisam jedina koja mrzi nedelje :) hehehe, pusaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, da sam bar to ja na fotkama :) a styling se slazem :D

      Delete
  3. Selma je divna :D i drago mi je da sam mogla pomoći.

    ReplyDelete
  4. Super joj je outfit :)
    Ne znam ljude koji vole nedelju :D

    ReplyDelete

Njima sam interesantna: